I'M JOHN ARCHI.

Licensed Interior Designer. More than 50 projects done.
Hire Me Now

WELCOME

I am an interior designer from Brooklyn, with a strong focus in interior and furniture design. I love to get new experiences and always learn from my surroundings. I’ve done more than 50 projects. You can check it through portfolio section on this website. I looking forward to any opportunities and challenges.

Are you ready for next project?

MY EXPERIENCES

2014 - Now

 

Chief Executive Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

2012 - 2014

 

Sr. Interior Designer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

2010 - 2012

 

Jr. Interior Designer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

2008 - 2010

 

Interior Designer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

WORK PROCESS

  • Schůzka s klientem
  • Nápad a koncept
  • Návrh a plán
  • Realizace

První schůzka u zákazníka je o zjištění stávajícího stavu – prohlídka prostor, seznámení se současnou technikou. Jaké jsou či nejsou představy obou stran. U zákazníků se často setkáváme s řešeními, která v současné době vyznívají spíše jako ironie. Odrážejí fakt, že někdo (většinou IT pracovník) dostal za úkol vybavení zasedací místnosti. Usedne proto k počítači a kliká a kliká…. Nákup “nej” produktů – nejdražší, nejmodernější, nejrůznější značky,… ještě nezaručuje nejlepší výsledek. Zbytečné je mnohdy i předimenzování techniky, či vytvoření složitého celku, který ve finále nedokážete obsluhovat bez pomoci IT specialisty. Řešení a výběr techniky by měly odrážet i výhled do budoucna, jak z pohledu firmy (bude se rozrůstat?, pracují spolu větší či menší týmy?,,… ), tak i kompatibility a vývoje zvolených produktů. Firmy chtějí prověřený systém, který je kompatibilní a otevřený – jinými slovy fungující, uživatelsky přívětivé vybavení, o které se nemusejí moc starat.

Našich klientů si vážíme, a proto si je nejdříve rádi vyslechneme (naslouchání je naše silná stránka). Nicméně se při konzultaci vracíme o krok zpět a to jen proto, abychom ve finále mohli být o krok napřed! Proč a jaký skutečný problém či potřebu chce zákazník vyřešit? Jaké jsou finanční možnosti? Nechceme abyste hledali a ztráceli čas seznamem konkrétních výrobků. Na základě konzultace obvykle navrhneme efektivnější (a často i levnější!) řešení, než byla počáteční představa klienta. Ukázky některých našich návrhů řešení.

Integrace audio a video techniky i dalších technologických řešení má svá pravidla, která je třeba dodržet. Výsledkem je pak pracovní prostor, který se vám odmění tím, že v něm chcete trávit čas. Dle stavu a možností někdy doporučíme např. větší projekční plochu (ve vyšší kvalitě a přesto za méně peněz), videokonferenci – smart video s intuitivním ovládáním a v nejvyšší kvalitě za takové peníze, že si je může dovolit každý (narozdíl od konkurence), nebo navrhneme inteligentní ovládání celého prostoru pomocí chytrých dokovacích stanic, popř. doporučíme jednoduchou bezdrátovou verzi prezentačního systému, který můžete pohodlně (takřka sbalený v kapse) přenést kamkoli potřebujete, či upozorníme na nové, méně známe technologie, které pomáhají řešit problém s hlukem, koncentrací a únikem informací. Podkladem pro další diskusi je náš návrh komplexního řešení – vizualizace a výběr vhodných produktů.

Realizaci provádíme na klíč – designovým návrhem počínaje, přes kompletní technické zpracování, až po předání. Instalace techniky, napojení na stávající firemní infrastrukturu, revize, stavební dozor, proškolení příslušných zaměstnanců,… jsou nedílnou součástí námi zprostředkované realizace.

0

Hours of Works

0

Projects Complete

0

Slice of Pizza

0

Cups of Coffee